Tidsbrist

Jag har drabbats av tidsbrist och även lite energibrist. Därför blir det inte så mycket pysslat eller bloggat här. Jag tänker försöka hålla på ungefär ett inlägg i veckan, men det kanske blir glesare ibland. Bara så ni vet.

Anledningen till min tidsbrist är faktiskt en bra: Jag har fått en superintressant praktikplats! Den tar dock väldigt mycket energi och jag behöver åka en timme för att komma dit, så på kvällarna är jag rätt mör. Mitt mest konstanta handarbete är stickningen på bussen.

image

Förhoppningsvis vänjer jag mig snart, så att jag orkar lite mer. Jag har alltid varit sjukt imponerad av de som har jobb och familj och samtidigt hinner blogga och pyssla. De perioder när jag har bloggat mycket har jag haft ganska lite annat att göra…

Om du vill veta vad jag har för mig i pysselväg under tiden rekommenderar jag att följa mig på Instagram. Jag heter karinlu87.

2 thoughts on “Tidsbrist

  1. Grattis till praktikplatsen! Låter kul!
    Den där bedövande tröttheten lugnar sig efter ett tag, men lyssna på den, ta det lugnt och vila. Vi finns här och väntar. 🙂

Kommentera

