Instagram och pågående projekt

Jag är ingen fotograferande människa och innan jag skaffade min nya telefon i våras trodde jag inte att Instagram skulle vara något för mig. I början sommaren fick jag dock för mig att det kunde vara kul att prova. Så det har jag gjort de senaste månaderna och jag är faktiskt fast. Det är roligt att se andras bilder och jag tycker om att ta bilder på det jag håller på med. Mest är det olika handarbeten, men ibland smyger det in lite djur och natur också. Om du har Instagram får du gärna kommentera här med ditt namn eller börja följa mig där. Jag heter karinlu87

Här är några saker som jag har fotat den senaste veckan, vilket även råkar vara några av mina pågående projekt.
klöver-insta
Jag har stickat på min klöverkofta nästan hela sommaren (utom när det var alldeles för varmt) och nu börjar den närma sig de spännande delarna. Jag är klar med kroppen och ärmarna, så nu ska jag bara räkna lite innan jag kan ta itu med oket.
tenaya_insta
Jag har även precis börjat på ett annat koftprojekt. Det är en Tenaya från Twist collective, som jag skrev om i vintras.
grundkjol_insta
Förutom stickningen har jag faktiskt sytt lite också. Den här bilden är från idag och föreställer mitt test av ett grundmönster till en kjol. Jag har anpassat det efter mina mått och kjolen sitter riktigt bra.

I recently started using Instagram and these are some of my photos from this week. My username is karinlu87.

Kommentera

