Me-Made-May 14: dag 26-31

En sista vecka då. Vad jag minns från förra året var det inte lika jobbigt då, fastän jag hade mindre hemgjorda kläder då. Det kanske är resten av tillvaron som är lite jobbigare i år, så att det blir jobbigare att behöva fundera över kläder varje dag. Hursomhelst är maj slut nu och det ska bli ganska skönt att inte behöva ta kort på mig själv varje dag. Jag återkommer med lite funderingar senare.

Måndag 26/5
Dag 26
Hemgjort: Ceylon-blus och byxor
Övrigt: Linne

Tisdag 27/5
Dag 27
Hemgjort: Hawthorn-klänning
Övrigt: Underklänning och leggings

Onsdag 28/5
Dag 28
Hemgjort: Blus från herrskjorta
Övrigt: Kofta, jeans och linne
Tanken när jag valde kläder var: Jag har nog inte haft den här blusen med byxor ännu.

Torsdag 29/5
Dag 29
Fuskdag, jag sprang mest runt i ridkläder eftersom jag var med i en tävling på klubben. När jag kom hem på kvällen och var helt slut hade jag dock hemgjorda pyjamasbyxor och en Renfrew-tröja.

Fredag 30/5
Dag 30
Hemgjort: Simone top och cirkelkjol
Övrigt: Leggings

Lördag 31/5
Dag 31
Hemgjort: Alma-blus och jeanskjol
Övrigt: Linne och leggings

4 thoughts on “Me-Made-May 14: dag 26-31

Kommentera

