Me-Made-May 14 dag 12-18

Nu börjar det bli lite segt att komma på nya kombinationer av plagg varje morgon. Så jag har dragit ut några saker som jag inte är så förstjust i längre, bara för att kolla dem. Jeanskjolen och den gula kjolen är sådana.

Måndag 12/5
Dag 12
Hemgjort: Orange Alma, manchesterkjol och linne
Övrigt: Kofta, strumpbyxor
Även om jag bara är hemma och städar kan jag ju klä mig lite trevligt.

Tisdag 13/5
Dag 13
Hemgjort: Fjärils-Alma
Övrigt: Linne, jeans
Efter en cykeltur från stan där jag INTE blev dränkt av en plötslig regnskur.

Onsdag 14/5
mmm14-14
Hemgjort: Sorbetto med ärmar och kjol sydd av gamla jeans
Övrigt: Linne, kofta, strumpbyxor

Torsdag 15/5
mmm14-15
Hemgjort: Blommig Hawthorn-klänning och lövkofta
Övrigt: Strumpbyxor

Fredag 16/5
mmm14-16
Hemgjort: Grå finblus och A-linjekjol i manchester
Övrigt: Strumpbyxor och linne

Lördag 17/5
mmm14-17
Hemgjort: Renfrewtröja och svart A-linjekjol
Övrigt: Leggings

Söndag 18/5
mmm14-18
Hemgjort: Fjärils-Alma och solsstrålekjol
Övrigt: Linne och leggings

2 thoughts on “Me-Made-May 14 dag 12-18

Kommentera

