Me-Made-May: 27/5-31/5

Jag har inte så mycket att säga om den här veckan, förutom att det är skönt att den är över och att jag slipper fundera över mina kläder så mycket längre. När jag insåg att jag faktiskt inte hade upprepat några kombinationer alls blev det lite av en grej att fortsätta med det. Under maj har jag dock fått en del insikter om kläderna i min garderob. Vad som sitter bra, vad som passar ihop med vad och vad jag skulle behöva ändra för att det ska fungera. Det är faktiskt så mycket att det ska få ett helt inlägg. Jag återkommer om några dagar.

mmm13-27
27/5: En klänning är lite svår att få att inte vara likadan, men eftersom det var svalare kunde jag ha både leggings och kofta till, så det blev lite förändring.

mmm13-28
28/5: Såhär klär jag mig ungefär när jag inte behöver tänka, fast det brukar vara mindre hemgjort. Byxorna brukar vara jeans och t-shirten brukar inte vara hemgjord.

mmm13-29
29/5: En blus som jag inte har använt tidigare under maj! När den kom med har faktiskt alla blusar blivit använda. Kjolen har ju varit med tidigare, men den här kombinationen gillar jag verkligen.

mmm13-30
30/5: Byxorna en sista gång. Med annat bälte och nedstoppad blus. Rätt snyggt tycker jag.

mmm13-31
31/5: Och så sista dagen. Blusen från 29:de, men på ett annat sätt. Omsydd kjol och bälte blev bra.

Kommentera

