Kalenderförbättring


Chalmers Studentkår ger ut en gratiskalender varje år som jag brukar använda mig av. Den har lagom form och innehåller en hel del bra info (typ när det är tentavecka). Tyvärr blir den i oskyddat skick lätt lite illa åtgången. Eftersom jag dessutom gillar att vara lite individuell och inte ha exakt likadana saker som alla andra brukar jag även piffa upp mina kalendrar litegrann. Jag har haft bilder av olika slag, andras och egna, påklistrade och sedan plastat in kalendern. I år och förra året har jag klätt in mina kalendrar med tyg. Fint, stabiliserande och gör att dem ser lite lyxigare ut.

Kommentera

