Flyga själv?

Jag är för tillfället ute och prövar mina vingar, står på egna ben eller vad man nu vill kalla det. Det är nämligen så att jag sedan några dagar tillbaka befinner mig i München helt på egen hand. Jag ska plugga här under ”sommarterminen” som sträcker sig från april till augusti. Spännande är vad det är.

Denna förändring i min tillvaro kommer även att visa sig i mitt bloggande. Syende lär det inte bli något av eftersom jag naturligt nog har lämnat symaskinen hemma. Däremot lär jag sticka desto mer, något måste jag ju underhålla mig med. Dessutom kanske jag skriver något litet om sådant som jag upplever här.

Kommentera

