Ett bakstycke

Det tog mig ganska exakt fyra veckor att färdigställa bakstycket till min kofta. Fyra veckor där jag haft mycket att göra. Stickningen fick lite vara min kvälls- och helgavslappning. En halvtimma innan det var dags att påbörja vägen mot sängen. Den närmaste tiden hoppas jag ha lite mer tid för annat än plugg. Om detta ”annat” är stickning återstår att se…

Än så länge har jag inte tröttnat på mönstret, även om det är lite enformigt ibland. Men jag har blivit ganska snabb på att växla mellan räta och aviga maskor. I framtiden kommer jag väl att kunna sticka resår i superfart.

One thought on “Ett bakstycke

  1. Ping: Tidsfördriv « Lite Av Varje

Kommentera

