Skolstart

Nu drar det ihop sig till upprop även på Chalmers. Jag har redan börjat tillbringa en hel del tid där eftersom jag de senaste två veckorna har undervisat nya studenter i en introduktionskurs. Något som jag direkt märkte var att jag har fått väldigt mycket mindre tid att pyssla. Kanske blir det bättre när jag kommer in i rutinerna igen, men förmodligen kommer jag inte att hinna med så mycket. Jag ska börja mitt masterprogram nu, alltså kurser på avancerad nivå, och har ingen aning om det kommer att ta mer eller mindre tid av mig än tidigare.

Jag ska försöka hitta på saker att fylla ut med här, så att det blir åtminstone en uppdatering i veckan. Några idéer har jag redan och fler får jag väl hitta på om det blir dåligt med pyssel. Kanske lyckas jag laga någon spännande mat och kan visa upp annat än handarbete också.

Kommentera

